Ulubione miejsce Rodzica na WordPress.com | Dziadowskie "Ilustracje": Malolka ©

Dziwne zdania Rodziców II

(Kontynuacja posta: Najdziwniejsze zdania, jakie wypowiedziałam odkąd zostałam Mamą)

Dziś rano:

Ja: Kochanie, nie całuj nocnika.

 

Masz podobne doświadczenia?

[easingsliderlite] Czytaj również: 5 najdziwniejszych zdań, jakie wypowiedziałam odkąd zostałam Mamą

9 Responses to “Dziwne zdania Rodziców II”

  1. mamuasia

    To do Mistera? aha, i nie wyświetlają się polskie litery

    Reply
  2. Matka Kwiatka

    “kochanie, nie płucz dłoni w kawie” i wiele innych :D

    Reply
  3. emmatka

    Nie moje. Mojej mamy.
    Brat mój młodszy notorycznie nie chodził po domu w kapciach i notorycznie robił sceny przy jedzeniu. Przy 80ej minucie kolacji rodzicielka stanęła w drzwiach i może trochę podniesionym tonem rzuciła: KTO NIE ZJADŁ KAPCI?

    Reply

A Ty co o tym sądzisz?

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

