Ulubione miejsce Rodzica na WordPress.com | Dziadowskie "Ilustracje": Malolka ©

5 najdziwniejszych zdań, jakie wypowiedziałam odkąd zostałam Mamą

Zwykłe słowa. Tyle, że nigdy nie sądziłam, że wypowiem je w takiej konfiguracji:

https://borodzicwie.wordpress.com/2012/12/20/5-najdziwniejszych-zdan-jakie-wypowiedzialam-odkad-zostalam-mama/

Jakie dziwne rzeczy zdarza Ci się powiedzieć?

19 Responses to “5 najdziwniejszych zdań, jakie wypowiedziałam odkąd zostałam Mamą”

  1. Kararelka

    Nie liż ręki jak mieszałaś nią wode w kiblu!
    Nie liż dziury w panelach, i tak jej nie zmyjesz.
    Mogłabys choć jeden dzień przetrwac w jednym zestawie ubrań? :)

    Więcej nie pamietam :)

    Reply
  2. Anonymous

    Ja notorycznie powtarzam: chodz, zmienie Ci kupe… taki nawyk chyba, oduczyc sie nie moge ;)

    Reply
  3. werwer1234

    Ja notorycznie powtarzam: chodz, zmienie Ci kupe… taki nawyk chyba, oduczyc sie nie moge ;)

    Reply
  4. Matka Kwiatka

    Oj, rozłożyłaś mnie na łopatki…
    Ja do dziecka wkładającego sezam do ucha: sezam jemy buzią.
    Nie caĺuj kota w odbyt.
    Kurczę, pustkę mam w głowie. A przecież codziennie jest tak wesoło.

    Reply
  5. ania

    “no szybciej wkładaj nogę”-jak ubierałam dziecku koszulkę :)

    Reply
  6. Margolcia

    Suuuper uśmiałam się do łez. Jeszcze!!! Jestem wprawdzie tylko nianią ale czuję blusa…:-)

    Reply
  7. Margolcia

    Ja wczoraj do małego…wstał właśnie z nocnika…nie oblizuj mokrej rączki jak trzymałeś siusiaka!!!

    Reply

A Ty co o tym sądzisz?

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

