Ulubione miejsce Rodzica na WordPress.com | Dziadowskie "Ilustracje": Malolka ©

Czasem, zawsze, nigdy – z niemowlęciem w mieście.

CZASEM, gdy: moje włosy raptownie decydują się na uległość szczotce, zaskórniki na pozostanie w podziemiu przez kolejną dobę, i gdy akurat trafiam w miejsce nafaszerowane samcami z nadwyżką testosteronu (lub procentow we krwi) zdarza się, że ktoś mnie podrywa.

Albo zagaduje.

Albo flirtuje.

Albo próbuje.

CZASEM.

guy i ja ptaszyno brwi

Mimo wszystko, ZAWSZE poprawia mi to humor. Na chwile staje sie pierwszą damą, boginia seksu i wiosenką, wydaje mi się, że poruszam się z gracją, bo przecież nie chodzę, tylko unoszę się nad ziemią, całkiem niechcący rozpylając na boki obfitość feromonów. CZASEM.

NIGDY nie zdarza mi się to, gdy jestem w towarzystwie Berbecia. Berbeć jest moją czapką niewidką. Samców wszelkiej maści i stadium upojenia stać na tyle zdrowego rozsądku, by nie oglądać się za kobietą-matką niemowlęcia.

czapka niewidka kobieta x

Sytuacja prezentuje się nieco inaczej ZAWSZE, gdy to Mister jest w towarzystwie Berbecia:

mister w miescie ohy i ahy

Musicie przyznać, nasz świat jest fascynujący.

ZAWSZE.

5 Responses to “Czasem, zawsze, nigdy – z niemowlęciem w mieście.”

  1. mamuasia

    kobieta z dzieckiem jest zajęta, a mężczyzna z dzieckiem jest opiekuńczy, voila

    Reply
  2. Ewelajna

    Twój blog powinien dostać jakiegoś blogowego Oskara. Uwielbiam Wasze historyjki :)
    Skąd ja znam te sytuacje? ;) Mamy to samo. Mąż z Synkiem nawet wśród znajomych to obiekt westchnień, a ja już zawsze będę tylko żoną i mamą… haha żartuję, jeszcze dam moim chłopcom popalić, jestem też KOBIETĄ i Ty również o tym nie zapominaj! :*

    Reply
  3. BEbzon

    wnoszac po twoim zdjeciu podejrzewam, ze przesadzasz z ta niewidzialnoscia;) ale wiem, co czujesz. a w ciazy to juz w ogole!

    Reply

A Ty co o tym sądzisz?

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

