Ulubione miejsce Rodzica na WordPress.com | Dziadowskie "Ilustracje": Malolka ©

7 dowodów na to, że zostałaś Mamą

WIESZ, ŻE ZOSTAŁAŚ MAMĄ, jeśli:

1) Twoja torebka zmienia się z takiej:

w taką:

(zaznaczam – nie banan, tylko sama skórka. 80% banana znika w Berbeciu, pozostałe 20% służy mu do oznaczania szlaków).

2) jeśli udaje Ci się zapomnieć o bólu głowy

3) jeśli gdy wieczorem pada słowo ”butelka”, nie chodzi o wytrawne Chardonnay

4) jeśli ogarnia Cię radość, gdy ktoś zbeka Ci się w twarz:

5) jeśli potrafisz wziąć prysznic, ubrać się, zrobić makijaż i ułożyć włosy w mniej niż 7 minut (z widownią!)

6) jeśli śniadania zmieniają się z takich:

w takie:

7) jeśli do mistrzostwa opanowałaś sztukę podnoszenia stopą rzeczy z podłogi

Zobacz również:
MY po narodzinach Berbecia
Jak śpimy?
Dialog z niemowlęciem
 
13 Responses to “7 dowodów na to, że zostałaś Mamą”

  1. mamuasia

    jeszcze tylko jakieś dwadzieścia lat i te umiejętności przestaną być przydatne:) mi pozostała jedynie potrzeba duuuuuużych torebek hehehe

    Reply
  2. Kropka75

    Stopą nie tylko podnosiłam rzeczy, ale otwierałam, zamykałam drzwi, przesuwałam meble, odkrywałam kołdrę. Torba zmieniła się w torbisko, jadłam chodząc, albo nie jadłam, kąpałam się w minutę albo wcale…
    W zasadzie jakby tak trochę hardcore’u dodać jeszcze do tej opowieści, to będzie o nas. :)

    Reply
  3. MamaRysia

    Ahahaha umarłam ze śmiechu :) Punkt 4 naprawdę mnie rozbawił. Sama prawda
    Blog świetny. Dodaję do ulubionych i będę wracać :)

    Reply
  4. Matka Kwiatka

    uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam sikać ze smiechu podczas czytania :)
    tylko guupi wordpress nie zgadza się, bym Cie obserwowała i dlatego wpadam tu tak rzadko, by się posmiać do rozpuku.

    Reply

A Ty co o tym sądzisz?

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

