Ulubione miejsce Rodzica na WordPress.com | Dziadowskie "Ilustracje": Malolka ©

MY po narodzinach Berbecia

Poślubiłam mężczyznę wywodzącego się z długiej linii Spokojnych Introwertyków. Moja Mama jest ekstrawertyczką i często znajdujemy ją w kilku miejscach jednocześnie. Gdy krew Mistera sielsko sobie płynie, moja gotuje się i wychładza kilknaście razy dziennie. Gdybyśmy byli zwierzętami, Mister byłby opanowanym wielorybem, a ja psem-przylepą. Widzicie, dokąd Was z tym zabieram?

Dziwnym zrządzeniem losu jesteśmy udaną parą.
To znaczy: jest nam ze sobą dobrze.
To nie znaczy: że nigdy się nie kłócimy, nie sprzeczamy, nie warczymy, nie mędzimy i nie ględzimy. Robimy to wszystko, mniej lub bardziej zaciekle i z różną częstotliwością.

Narodziny Berbecia wpłynęły na dynamikę naszego związku – i gdy Moja Dzia* zadała mi ostatnio 2 pytania: 1) w jaki sposób i 2) jak sobie z tym radzimy?, musiałam się zastanowić.

Zanotowałam:
Pytanie 1 
Częstotliwość kłótni – wzrosła
Zaciekłość kłótni – taka sama lub trochę mniejsza

Gdy atmosfera ulega zagęszczeniu, zapobiegawczo uciekam się do metod znanych kobietom od początku dziejów:

Czasem tak:

No dobra, czasem tak:

Pytanie 2 

Ze stresem każde z nas radzi sobie na swoj sposób:

No dobra, czasem tak:

Jedyna mądra rada, jaka przychodzi mi do głowy, to złota zasada, którą wypracowaliśmy przed narodzinami Berbecia: wszystkie złośliwe komentarze wypowiedziane w środku nocy lub gdy Berbeć płacze się nie liczą. Nie warto zawracać sobie nimi głowy.

——-

*Dzia, ściskam Cię!

Jak zmienił się Wasz związek?

Zobacz również:
Jak śpimy?
Dialog z niemowlęciem
Pamięć niemowląt
18 Responses to “MY po narodzinach Berbecia”

    • Malolka

      yyyy, dziekuje za zaproszenie – a co to jest CANDY? I gdzie mam się zapisać? Jeszcze nie ogarniam takich rzeczy ;)

      Reply
  1. Matka Kwiatka

    Dopiero teraz zauważyłam, że reklamujesz się “dziadowskimi rysunkami” – chichram się, jak piszesz, a rysunki mają swój niezaprzeczalny urok. Te z najnowszego posta przedstawiają prawdę o kobietach. :)
    Racja, święta racja, by olać słowa wypowiedziane, gdy jest się zmęczonym lub rozzłoszczonym.
    :)

    Reply
  2. Lidia Siwiec

    Jestem oczarowana, a przy okazji pozwalasz mi (oczywiście na odległość)uczestniczyć w Twoim-Waszym życiu.Dziękuję!!

    Reply
  3. Kath24

    Kobieta ma swoje “fochy”, ale to właśnie jest nasz urok :D

    Reply

A Ty co o tym sądzisz?

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

