Ulubione miejsce Rodzica na WordPress.com | Dziadowskie "Ilustracje": Malolka ©

Jak śpimy?

Fakt 1: Berbeć śpi w swoim łóżeczku.

Fakt 2: Mister i ja śpimy w naszym łóżku.

Fakt 3: Łóżeczko Berbecia znajduje się w naszej sypialni. Za przegródką. To znaczy: obok naszego łóżka.

Fakt 4: Czasem śpimy świetnie. A czasem tak jak wczoraj:

21:30

Skończone!

Jestem skonana. Hurra, zaraz zamknę oczy i będzie bosko.

Jest fajnie.

Jak on to robi???

Na pewno zaraz zasnę. Czuję to.

Kaszle, czy chrapie? Chrapie. Rozpłacze się, czy nie? A może skopał kołdrę? I się przeziębi. Biedaczek. Albo zsunęła mu się na twarz i nie może oddychać.

Do jasnej….., kto wymyślił adrenalinę?!

Śpi. Fałszywy alarm. Wracam do łóżka.

Jeszcze tylko łyk wody i toaleta.

Podsumujmy.

Berbeć: 12h noc = 12h snu.

Mister: 8h noc = 8h snu.

Ja: 8h noc = 3h50min snu.

Eh.

Znasz to? Opowiedz w komentarzach!

Zobacz również:

Dialog z niemowlęciem

Relacja z porodu

Pamięć niemowląt

26 Responses to “Jak śpimy?”

  1. ilonas

    hehehhe, zycie, z tym ze moj sie budzi w międzyczasie znaczy sie jak skoncze liczyc i podłapie sen… :)

    Pozdrawiamy

    Reply
  2. Cicha

    Nie, nie znam na całe szczęście… ja zasypiam mniej więcej w tempie Mistera, śpię snem kamiennym… nie raz mnie musiał mąż dobudzać na karmienie ;))

    Reply
  3. Agusiek

    Aż nie wiem co napisać ;) genialne to! Ale ja się utożsamię z Misterem, zasypiam w mig ;)

    Reply
  4. Madeleine

    hahaha, super to opisałaś !!!! tak to już jest my mamy zawsze śpimy najmniej a w ciagu dnia mamy mnóstwo energii :)

    Reply
  5. Ann

    Ja dopóki nie słysze wyraźnego płaczu lub wołania to nawet nie wstaje:-p. Ale fakt jest taki ze sie wybudzam.

    Reply
  6. Ewelajna

    No… znam to dokładnie :D
    Najszerzej się uśmiechałam na to chrap, chrap, chraaa bo ja też od razu na nogach, a okazuje się, że mały śpi :)

    Super blog!
    Pozdrawiam

    Reply

A Ty co o tym sądzisz?

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

