Ulubione miejsce Rodzica na WordPress.com | Dziadowskie "Ilustracje": Malolka ©

Moje chusty

Brad Pitt i Gwen Stefani z dziećmi w chustach Huggababy

*Nic nie wiąże mnie z poniżej wspomnianymi producentami, a ten post to nie jest reklama. Po prostu polecam produkty, które cenię.

Numer 1: Huggababy (chusta kółkowa)

Brad Pitt i Gwen Stefani też takie mają ;) !!!! A na poważnie: kocham moją Huggababy. Łatwo ją założyć, łatwo dostosować rozmiar, jest kilka wygodnych pozycji, a Berbeć cieszy się na sam jej widok. Ze wszystkich chust tę używam najczęściej.

Numer 2: Boba Wrap (chusta wiązana, elastyczna. Można zamówić na Amazon.co.uk)

W odróżnieniu od chust tkanych, można zawiązać rano i nosić cały dzień, wkładając i wyciągając dziecko według potrzeb – nie trzeba za każdym razem wiązać całej chusty od początku. Wygodna szczególnie przy starszych dzieciach, powyżej 7kg, ciężar ciała rozkłada się równomiernie na Twoim ciele.

Numer 3: Calin Bleu (chusta tkana, nieelastyczna)

Ma najwięcej możliwości wiązań. Wygodna szczególnie przy mniejszych dzieciach (poniżej 7kg). Gdy Berbeć podrósł, zauważyłam, że chusta uwiera mnie w barkach i czuję nieprzyjemne napięcie w krzyżu. Natomiast do 7kg mogłam nosić ją całymi dniami.

Nie lubię: BabyBjorn – ani Berbeciowi, ani mi samej nie jest wygodnie. Co więcej, Berbeć nie siedzi w optymalnej pozycji (na żabkę – plecki wygięte jak litera C, kolanka powyżej pośladków, nóżki podwinięte jak litera M). Nastomiast Mister używa czasem Bjorna, gdyż nie ma cierpliwości do wiązania chust. Dopisek z 10.09.2012: Wróciliśmy dziś z Egiptu i muszę przyznać, że ze względu na upał, Bjorn sprawdził się tam lepiej, niż chusty.

Prawidłowe ułożenie dziecka w chuście

 

Czytaj również:
Berbeć w chuście
Noszę swoje dziecko

Jakich chust używasz? Jak je oceniasz?

3 Responses to “Moje chusty”

    • Malolka

      Kasia, widzę, że ktoś ”znielubil” Twój komentarz, muszę usunąć tę opcję. Nie chcę, żeby ktoś czuł się tu oceniany. Jestem zdania, że kazdy Rodzic sam wie, co jest najlepsze dla jego dziecka. Wiec odzew do innych Rodzicow, nie krytykujcie sie tutaj :) Love!

      Reply

A Ty co o tym sądzisz?

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

