Ulubione miejsce Rodzica na WordPress.com | Dziadowskie "Ilustracje": Malolka ©

Berbeć w chuście

(Obecny wiek: 8,5 miesiąca)

Wiek: 2-4 miesiące. Waga 4-6kg.

Średnio w chuście w ciągu dnia: 3-4h

Zajęcia: spacer, jedna z 4 drzemek, zabawa

Komentarz: Berbeć jest tak przyzwyczajony do chusty, że często zasypia zanim zdążę ją dobrze ułożyć. Pozwalam mu na to tylko podczas 1 drzemki dziennie. Przy pozostałych drzemkach zasypia samodzielnie, a chustę stosuję wtedy jako metodę na rozluźnienie i sygnał, że czas drzemki się zbliża. Gdy Berbeć się uspokaja, odkładam go do łóżka i migam znak ”dobranoc”.

Wiek: 4-5 miesięcy. Waga 6-8kg.

Średnio w chuście w ciągu dnia: 2h

Zajęcia: spacer, zabawa, obserwuje świat

Komentarz: Berbeć nie sypia już w chuście. Ze względu na jego wagę wolę odkładać go do łóżeczka. Cały czas używam chusty jako metody na rozluźnienie przed drzemką.

Wiek: 6 miesięcy. Waga: 8- 9kg.

Średnio w chuście w ciągu dnia: 1h

Zajęcia: spacer, zabawa, obserwuje świat

Komentarz: Berbeć spędza coraz więcej czasu w ruchu: siada, próbuje raczkować, turla się po podłodze. Bycie noszonym wciąż go interesuje, ale często woli poznawać otoczenie na własną rękę.

Wiek: 8 miesięcy. Waga: 10-11 kg.

Średnio w chuście w ciągu dnia: 20 min

Zajęcia: 5 minut noszenia przed każdą drzemką, jako metoda na uspokojenie i rozluźnienie.

Komentarz: Berbeć raczkuje, wstaje, próbuje stawiać pierwsze kroki, jest w ciągłym ruchu. Gdybym odkładała go prosto do łóżeczka, miałby problemy z zaśnięciem. Chusta pomaga go zrelaksować. Zanoszę go do sypialni, migam znak ”dobranoc’ i wychodzę. Zasypia w ciągu 5 minut.

Czytaj również:
Moje chusty
Noś dziecko!
Język migowy dla niemowląt

A jak Ty nosisz malucha?

11 Responses to “Berbeć w chuście”

  1. Koteczka Kont

    Moja kruszynka ma 6 miesiecy i wazy tylko 6,5kg, wiec moge ja nosic calymi dniami w tkanej chuscie. Mam jedna z allegro i teraz chce kupic druga na jesien, w ciemniejszym kolorze. generalnie jestem bardzo zadowolona, choc rzeczywiscie wkurza mnie, ze musze ja wiazac na okraglo. a mala nie chce spac nigdzie indziej poza chusta, po prostu odmawia. tak bylo od samego poczatku. cale szczescie w nocy nie mamy tego problemu. no i moj On tez nosi chuste, troche to trwalo zanim sie przekonal, ale teraz jest juz profesjonalnym wiazaczem. pozdrawiam.

    Reply
    • Malolka

      To świetnie, że Twój On też nosi Małą ;) Napewno jest przeszczęśliwa. Pozdrawiam!

      Reply
  2. serniktoja

    wiesz co, ja sie wlasnie tez zastanawiam jak to jest, ze nikt mi o tych chustach nie powiedzial? nosilam dwojke swoich dzieci na rekach!

    Reply
  3. akva

    mam chyba wszystkie chusty, jaki da sie znalezc na allegro. i wszystkie kocham ;)

    Reply
  4. olahola

    a nie bola cie plecy? Lukaszek wazey 9kg i ja juz po prostu nie moge, co wieczor musze je czyms smarowac…

    Reply
  5. hugababy

    wlasnie zamowilam sobie huggababy. Mam nadzieje, ze dojdzie przed Gwiazdka!

    Reply
  6. akva

    Malolka, zgadnij, co zamowilam u meza na Gwiazdke;)?

    Reply

A Ty co o tym sądzisz?

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

